onsdag 2. mars 2011

VM perm (Obs obs! Gubbeblogging!)

Æhh.. tenkte jeg. kommer jo aldri til å blogge, men leste jo alle komentarene på siste innlegg, så her kommer det! Når kona overtar alt jeg har og mine oppgaver er det jo noe ho må gi avkall på. Så da må jeg jo bare trå til med maks innsats å ta over "alt" her hjemme. Men der er jo ikke bare å sette seg ned å blogge. Nja sette seg ned er jeg jo god på, men så er det jo VM på tv hele tida så blogg var ikke så lett å komme i gang med.

Tilbake til den derre permen og mitt liv som Olga.... Hehe nei blogging var visst ikke noe for meg. VM sendinga tar all min oppmerksomhet. Så de som venter på hva som er igjen av gubben, når kona har tatt over må nok vente:) Heia Norge

Gubben

3 kommentarer:

  1. Typisk mannfolk! Kona gjør alt for å likestille mest mulig, mens mannen bare gjør det han er tvingt til å gjøre av staten, og så må kona gjøre dobbelt opp likevel...(Ok da, du ER flink å rydde på kjøkkenet! ;)

    SvarSlett
  2. Hehe.. hærlige folk.
    Men må sei eg blei skuffa over den dårlige blogginga angåande vm.. kun at du sitt? ingenting om resultata? svenskane? northug? bjørgen? romøren? ruter? tåka i kollen? lydnivået i kollen? emil er i russland når northug har sår hals? eller i det minste at du synes denne permisjonen var nøye planlagt skulle begynen no når det er vm?

    SvarSlett