mandag 14. mai 2012

21 kilo ned på 3 uker. Lett.

"Slanket meg 7 kilo på 1 uke!"
"Slankepille med afrikansk mango."



Så greit å vite. Nå vet jeg hva jeg skal ha til både frokost, lunsj, middag og kvelds i morra. Piller med afrikansk mango. Også mango som er så godt, men irriterende å fikse så den er spiselig! Utrolig digg å få det i pilleform, så slipper man å renske den glatte frukten, hvor halvparten av frukten er en megastein.
Tja... 7 kilo på en uke må jo være bra det!! Da blir jeg jo kvitt både muskler og sånt tull i samme slengen. Muskler veier mer enn fett vettu! Og hva skal vel jeg med muskler, jeg som kan slanke meg uten trening og tenker å leve resten av livet med bruk av alt som fins av høyteknologiske duppedingser?
Samme hva kroppen er bygd av vel, bare vekta går en vei: NEDOVER!
Og det skal helst skje FORT!! For da blir jeg NESTEN ikke sulten, og KJEMPEGLAD, og absolutt til å være i hus med for resten av gjengen.
Hvis jeg går ned 7 kilo på ei uke, så går jeg jo ned  14 kilo på 2 uker. For ikke å snakke om hvor mye jeg er halvert på tre uker. O lykke!!


Trening!? Nysjda! Sånt tull. Man spiser bare piller, så slipper å løfte på så mye som ei lilletå. Eller man lever og ånder for fett. Det funker det også. Drikke smelta meierismør til frokost, spise ribbefett til lunsj, 12 pølser til middag og fettranden på sauen til kvelds. DA blir man slank. Og får i seg alt av næringsstoffen man trenger.

Hvorfor i all verden drive med grønnfor, kylling og trening og holde på i laaang tid, når det kan gjøres så myyye enklere??
Ses om tre uker, 21 kilo lettere. Skal bare ta meg en siste melkesjokoladebit med et hint av Topp ris først. SÅ er jeg klar. I morgen den dag! (Iallefall i overmorgen...)

9 kommentarer:

  1. vi tar 10 kilo på fjorten dager på sjøkrigsskolen på "lederskapsseminaret"..... :) det går helt fint, har leger med oss og greier, men skulle virkelig ønske d smakte mango!!!!
    ærlig så er jo bakdelen for de som syns dette er fristende at du går like for opp igjen, 80% er vesketap, og kroppen fungerer litt annerledes der enn de fleste tror...
    for de som vil ned i vekt

    Olaf
    spis grønt, kjøtt, gjerne melk, trenger absolutt ikke være slanke-stoff, men brus, majones, dressing, macdonalds osv er selvfølgelig ikke bra...
    start med en halvtimes spasertur, øk forsiktig opp til en halv times løpetur annen hver dag en to ganger i uka, pkuss spasertur de andre dagene så skal vekta gå ned....

    SvarSlett
    Svar
    1. Ok, skal ut å jogge. Når veian e tint. :P Hurra for lang vinter i nord. Og trur ikke æ skal satse på sjøkrigsskolen. ;) Stå på du!

      Slett
  2. Supert! Og så mye sosial kos som det er rundt et måltid piller, så blir dette veldig bra.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, viktig å være sosial også, tross alt. Vil du rosa eller blå piller? Med mango eller jordbærsmak?

      Slett
  3. Ja takk for denne gode løsningen, jeg ELSKER mango, og iallfall trenger jeg ta av 21 kilo! Vi møtes sikkert i en butikk om 3 uker, for da trenger vi nye klær, OOO for en LYKKE :)

    mvh Tone

    SvarSlett
  4. En venninne av meg har en meget overvektig katt, dette skal jeg anbefale henne - håper pusen liker mango????

    SvarSlett
  5. Juhu, redningen er nær! :-S

    SvarSlett
  6. Utrolig bra! Enkelt å tilberede ein 3-retters på den måten. Få med heile familien på dette her, så sparer dere utrolig mye tid også!

    SvarSlett
  7. Admiring the dedication you put into your website and detailed information you present.
    It's nice to come across a blog every once in a while that isn't the same unwanted rehashed information. Excellent read!
    I've saved your site and I'm including your RSS feeds to my Google account.


    My web page - shock collar training for small dogs

    SvarSlett