mandag 23. april 2012

...og hvordan er det med interiøret for tida?

Har det blitt noen forbedringer??
Å JODA!
(Selvfølgelig!!?)
Huset bugner av nyheter...

Den som ligger oppå fikk jeg til bursdagen av en omtenksom venninne.
"Rålekker", tenkte jeg da jeg åpna den.
Så bra at det fortsatt er poppis med sånne englevinger.
Og hvor passer det vel bedre med englevinger enn oppå ei koooselig barneseng?!?
Bør jeg forresten male senga hvit?

Nytt type gulvteppe.
Du synes det ser ut som barneklær? Ok, men det er det jo ikke.
Det er meningen det skal se ut som barneklær,
men det er altså et hendig gulvteppe.
Akkurat det samme som at du klistrer trær og biler
på veggen, er dette er barneklærgulvteppe...

Den nye sofaputa gjør seg godt i den nyrensa(!?) sofan vår.
Den ligner forøvrig på mannens parykk, og en kveld
jeg kom hjem fra et eller annet så satt han med denne på hodet.
Ei sofapute. På hodet. Hallo!!

Hvis dette ser minimalistisk ut så ser du helt rett.
Det er nettopp det det er. Og symbolsk. Et stilleben. Kunstverk.
En rosa og en gull stein som lengter etter en litt mer rosa kopp.
Så er det opp til deg å fantasere om resten, skape deg dine egne bilder,
utfordre din abstrakte hjernehalvdel.
(Brukte nesten fem timer på denne vindusutstillinga,
og det er ikke tull engang...)

Og blomstene, eller oasen om du vil, vokser og trives så vi har
snart ikke plass til mere grønt innomhus.
Så godt at det snart er sommer slik at jeg får planta ut alt som
står og venter så sol og sydentemperaturer.
Begonia , St.Paulia og Georgina (som selvsagt overvintra i kjellen fra i fjor),
tomater, agurker og ananas. You name it! 

Nå ble du imponert tipper jeg!?
Ha en fantastisk blomstrende kveld du også! ;)



6 kommentarer:

  1. Imponert over dine grønne fingre! Du kan jo til og med navnet på plantene...

    SvarSlett
  2. Hahahaha, de er bare helt genial!!

    klem anna

    SvarSlett
  3. Den gulvmatta var sannelig kul. Har et par slike jeg og. Skikkelig trend disse tror jeg

    SvarSlett
  4. Hahaha du er artig!

    SvarSlett
  5. Haha, du traff spikeren på hodet! Veldig bra og gjenkjennelig.

    SvarSlett