tirsdag 17. januar 2012

Tid for hjem

Sitter her og fnyser av de derre håpløse amatørene i "Tid for hjem" på TV2. De tror liksom at de er noe!? PHØ!Da kan jeg vise til myyye bedre, finere og mer for-seg-gjorte saker:


Det er mye lettere å skifte putetrekk hvis du bare surrer stoffet rundt puta.
Ok, innrømmer at vi var litt uheldig med "surringa" her, men nå ligger den så fint til rette at...
(Håper ingen som kommer på besøk starter opp med putekrig...!)




Her har vi funnet frem de fineste skattene vi har, og laget et lite utstillingsvindu.




En kontrastvegg er et must for tida...




Vi anser oss som totalt ferdig-rydda i kjelleren... (?)
(Det er bare noooen "småting" igjen å gjøre der.
Hvis du elsker å pusse opp gamle kjellere så er du skrekkelig hjertelig velkommen!!)


SLÅ DEN, "TID FOR HJEM"!!

12 kommentarer:

  1. Ditt hjem var mer interessant, ja. De folka der hadde jeg ikke turt å slippe inn i mitt hus, skrekk og gru.

    SvarSlett
  2. Helt klart 1-0 til KåfjordOlga!!!

    SvarSlett
  3. Din kreativitet er heilt klart å foretrekke! :)

    SvarSlett
  4. Hva med moderne baderom med betonggulv og ingen møbler? Ei heller toalett. Det er på en måte "driter" for kvinner, der de kan meditere i ro og mak, lik mannfolkene gjør på de mer tradisjonelle badene. Vi trenger jo tross alt ikke kvitte oss med avfallsstoffer for at tankene skal få plass.

    SvarSlett
  5. hahaha eg flire som vanlig, dine innlegg er bare noe "må ha"
    klem Tone

    SvarSlett
  6. Jeg likte spesielt godt putetrekket! Tenk så easy-peasy å skifte til noe annet når man går litt lei, for ikke å snakke om nye bruksmuligheter til gardiner, duker, håndklær, tepper osv! :D

    SvarSlett
  7. Takk for en god latter:-)
    Skal jeg være helt ærlig, og det skal en jo, jeg hadde ikke hatt nerver til å slippe løs de folka inne i huset. Huset vårt er bygd på 70-tallet, så 70-tallsfarger og stil fikk jeg nok av etter noen år. Og nå er det gudhjelpemeg på'n igjen. Aldri sier jeg.

    SvarSlett
  8. Så flott blogg med så utrolig deilig humor:))))
    Din blogg slår alle interiørblogger ned i støvlene. Gleder meg allerede til neste innlegg..
    Måtte legge meg til som følger.

    Ha ei flott helg.

    SvarSlett
  9. Digger bloggen din. Dette er en blogg av en ekte småbarnsmor, sånn som alle vi andre er og har det:-) En småbarnsmor klarer sjelden å ha det helt strøkent, hvertfall oss som jobber 100% ved siden av.

    SvarSlett
  10. Så bra. Særlig kontrastveggen hi hi hi
    Randi

    SvarSlett