onsdag 24. august 2011

Fargeutfordring

Jeg leser i flere blogger at de tar utfordringer med farger i heimen. Da skal de vise fram ting i interiøret som har en spesielt utvalgt farge. Det har vært rosa, orange og sort. Og sikkert flere som jeg ikke har fått med meg.

Tenkte jeg skulle ta alle utfordringene under ett, nå som det er ei stund sia det starta, og jeg ikke har vært med før...

Vi tar rett og slett alle farger...

Denne fargeglade tannkremen er sikkert ment til å få barna til å
smile når man pusser tennene på dem. Vel... DET funker ikke akkurat
på våre barn, men du og du så deilig med en slik fargeklatt på vasken!
Redder dagen til mor iallefall! (?)

Det skal visst være stilfullt med helt hvite håndklær på nye bad.
Men det er oppskrytt. De blir jo omtrent som dette etter tre-fire
omganger i maskinen iansett, så vi har gått til innkjøp av ti stk av
dette i stedet. UTROLIG fargerikt på badet for tida!!


Og hva med misfarger? Det er da også farger...

Vi tvinger vesla til å søle litt yoghurt her og der, så det ikke
skal bli så fargeløst og kjedelig.

Min mann har piffet opp finbuksa med noen hvite prikker rundt omkring.
Han tok bare litt av malingen vi har på huset og dæsja på.
Jeg skjønte ikke hva han drev på med der ute, men du
verden så imponert jeg ble av hans kreativitet når han kom inn.

Helt svart og blank keramikktopp er kjedelig!

Bordflater er blir også utrolig "platte" hvis det ikke er litt
sjateringer av diverse slag på dem. (Her syns sjateringene
skuffende dårlig...)

Dette ble også et dårlig eksempel, da vesla var litt for pertentlig da
hun spiste kvelds (eller spiste hun i det hele tatt?). Vi liker ikke
helt hvite overflater. Kan lett bli blendet.



Så... Hvordan står det til med DIN fargeutfordring??






8 kommentarer:

  1. he he, jeg har faktisk selv vurdert å mekke et fargutfordringinnlegg etter eget hue.

    Nydelig rapportert fra deres heim. Klart det frisker opp med litt farger, hvitt og atter hvitt er kjedelig - ja det siste det var jo ikke ironi en gang.

    SvarSlett
  2. Du må lage et innlegg om det!! :) Ok, greit med lit hvitt, men langt fra alt. ;)

    SvarSlett
  3. Hehe, den der skal jeg jammen henge meg på. DET er en fargeutfordring som ikke blir like vanskelig som den rosa i alle fall. :-D

    SvarSlett
  4. Pass.
    Fargeutfordringer står jeg over.
    Klem!

    SvarSlett
  5. Auuu - dette svir i øynene mine! Farger?? Er du helt på rusk?! (min mann pleier forresten også å piffe opp de beste klærne sine; fikse litt på bilen, måke noe jord.... eller noe annet - og glemme å skifte først....)

    SvarSlett
  6. Hahahah, forfriskende innlegg! :D

    Den tannkremen er forresten helt grusom, har du smakt på den selv? Ungene våre nekter å bruke den, hehe.

    SvarSlett
  7. Hahaha! Hadde tenkt å lage eit rosainnlegg, eg då ;)

    SvarSlett