mandag 2. mai 2011

Pelskake

Nå er tida ute for cupcakes!

Dere pelsmotstandere kan bare gå i hi.

Her kommer pels presentert i kakeform.

Jeg gleder meg til jeg får "pelskakestativ" i julegave.

(Mannen min pekte mot døra og mente det var noe "der inne" (spiskammerset som er så nytt at jeg glemmer alt jeg putter inn dit) som snart kunne gå av seg selv, og det var jo ikke så langt i fra sannheta...)







Pelskake anyone??

Oppskrift:

LA STÅ!!

(Godt han også tilbydde seg å kaste hærskapen!)







13 kommentarer:

  1. HAHA! Vi pleier å ha melkemuseum i kjøleskapet vi. Vi venter til melka og mysen har skilt seg, så heller vi ut det som går. Halvårlig, cirka. Nydelig bilde på toppen!

    SvarSlett
  2. Kjære vene. Haha. Vi har et ekstra kjøleskap i huset. Jeg skulle sette noe inn der forrige uke. Og der lå jammen den lille langpanna mi, som jeg har leita og leita etter i lange tider..........Men ribberester fra jula!!!! Men uderlig nok hverken lukta eller så det rart ut. Men det syntes jeg var ekkelt =/

    SvarSlett
  3. Det flotte med denne oppskriften er at den passer til en hvilken som helst kake... :)

    SvarSlett
  4. Fantastiske hårete eksemplarer :) Det står respekt av å kunne dyrke fram sånne perfekte resultater ;)

    SvarSlett
  5. Skulle vært på høsten dette, så hadde du hatt penicillin for hele familiens behov utover influensasesongen.

    SvarSlett
  6. Gosh!! ALDRI mer kake på meg... :P

    SvarSlett
  7. Nydelig! Så litt ut som røkelaks på toppen der.

    SvarSlett
  8. åh nam! den kjente jeg umiddelbart i halsen;)

    SvarSlett
  9. Minte styggelig om innholdet i matboksen jeg fikk servert av guttungen heromdagen......både håret og fargen var identisk.....Arvingens oppskrift: La ligge i skolesekken noen uker ;)

    SvarSlett
  10. Jøss, fascinerende kakepynt! Har faktisk ikke sett noe lignende, men hvis jeg lager bløtkaka nå som jeg skal servere på bursdagen min 12. juni klarer jeg kanskje å oppnå et lignende resultat.

    SvarSlett
  11. Haha!! Mitt fagfelt da jeg bodde på hybel var brød. Veninna mi (som forøvrig ikke var spesielt begeistra) mente jeg burde bli professor i mugg B)

    Hvis ikke mannen din hadde kasta den ut så hadde det jo vert et interresant eksperiment å se hvor lenge den kunne stå før evolusjonen førte til en ny art av hybelkanin? :D

    SvarSlett
  12. Kan bruke den som pelslue, egentlig.

    SvarSlett
  13. Kalkun i langpanne et par uker etter nytårsaften slår denne. Men, ellers - same shit, same procedure.

    SvarSlett