lørdag 18. juni 2011

Forandring fryder

Noen ganger blir jeg liksom så lei av alt det vanlige her i huset.
Da kommer tanker om at det er på tide å forandre litt.
Hallo, vi flytta inn i desember, og allerede nå føler jeg for å forandre!?
Når tankene har modnet etter at jeg har gått å tenkt og grunnet lenge og vel på hva jeg skal gjøre, skjer det plutselig noe i heimen. Til vår alles store glede...
Denne ganger var det tema "papir" som sto i hodet på meg.

En dag stoppet jeg opp ved kaffefilterbeholderen og lurte på hvorfor i all
verden kaffefilterene alltid skulle være så pent og ryddig dandert?
Så jeg og vesla tok oss en liten sjau her. (Ok, så var det bare vesla da...
Jeg tvang henne, og sa at ellers fikk hun ikke saltstang til lørdagsgodt!)

Så var det tørkepapiret som skulle til pers. Hvorfor kan det ikke bare like  godt
henge ned masse papir, så det er lettere tilgjengelig? Også ser det jo myyye bedre ut.

Samme med Lambipakken, som av en eller annen grunn (kanskje at en av snørr-
ungene alltid trenger det?) alltid ligger tilgjengelig på benken. Kan like godt
trekke ut et av papirene så det ligger klart liksom. Så utrolig lite inspirerende
å alltid gå å se på den samme kjedelige lambipakken. Litt mere spenning sånn her.

Også dopapiret... Hærlighet, det trenger da ikke alltid være så irriterende perfekt
sammenrulla det heller? La det få et mer lekent og frekt preg da vel!
Så har nestemann som kommer på do noe å grunne over mens han/hun gjør
ærendet sitt. HVEM har gjort dette? Og HVORFOR??

Følg med videre, kanskje kommer det flere temaer for forandring snart... ;)

3 kommentarer:

  1. Ja, dette var virkelig kjempesmart! Takk for gode tips :)

    SvarSlett
  2. hehe jeg flirer meg ihjel og er overbevisst. Jeg følger herved bloggen din :D

    SvarSlett