torsdag 25. november 2010

Lengre veike...

Nå har vi rydda bort united-lyset. Å brenne det opp var jo ikke aktuelt.
Jeg ble glad da jeg fant dette fine lyset på Rema 1000, så slapp jeg å kjøpe et luksuriøst (skrives det sånn??) lys på Nille. Bohus var ikke aktuelt på det tidspunktet, det er først i senere tid jeg har begynt å gjøre den butikken utrygg. (Nei, interørbutikker er ikke det vi har flest av her i Nord- Troms, men vi klarer oss!)
En dag jeg kom i "stua" (det vi bruker til stue her vi leier er egentlig en gang) var det en som ikke var helt fornøyd med pynten min...



Han (sønnen min) synes iallefall veiken var for liten. Og det kan jeg jo være enig i, den var kanskje litt utbrent. Her var det på tide med en liten oppgradering gitt! Tenker det blir stor ståhei på nyttårsaften når vi tenner på denne!!

4 kommentarer:

  1. Luksuriøst...ja det hørtes rett ut...

    Spørs om vinduskarmene blir å være hvite etterpå...

    SvarSlett
  2. Stilig rett og slett. Du er en mester på å kombinere pent og praktisk. P&P. :-)

    SvarSlett
  3. Fantastisk! :D Akkurat som hjemme hos oss. :)

    SvarSlett