søndag 20. mars 2011

zzz...Trøtt..zzz...

zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz (bråvåkne ---> legge lillemor tilbake på puta x 1- 2 (Resten av gangene hun våkner tar min omsorgsfulle mann seg av.))zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.......

Skjønner?? Sånn føler jeg meg for tida. Hadde det ikke vært for at sola skinner kl 05.30 om morran, så hadde jeg kunna skyldt på mørketida. Men nå ser det ut som det går mot lysere tider, så da er man jo bare nødt til å skylde på de (u)skyldige små.

Nå klarer jeg nesten ikke å blogge engang. Hadde det ikke vært for at det var deilig avkobling og morsomt, så hadde jeg jo ikke prioritert det. Men man kan jo skrive i stikkordsform også...
Så kan de som skjønner skjønne og de som ikke skjønner får bare se ut som spørsmålstegn, det er jo et fint tegn det også...

Altså:
Tre søstere, heldagsbytur, kafè, ingen misunnelse når man ser ei barnevogn, dårlig samvittighet, glad i barna, HÆRLIG med en fridag, kunstutstilling, kunstneronkel, 30 år, gavekort, kunstkjøp, vegg slipper å være naken, glad, kjøre bil, bom på ferge, 1,5 time ekstra kjøring, ok, men trøtt, tidlig oppe, full rulle hele søndag, trøtt, men glad, mann, registrere at tippeligaen har begynt, massasje under fotballkamp, kanskje kan også JEG like fotball hvis det fortsetter sånn... zzzzz....


God natt!

6 kommentarer:

  1. Høres ut til at du har hatt en fin helg :)
    God natt :))

    SvarSlett
  2. Fin helg, fin kunst. Sov godt. :)

    SvarSlett
  3. Kult bilde!! sov godt,ja:)

    SvarSlett
  4. Flott helg, nydelig bilde.
    Sov godt :-)

    SvarSlett
  5. Hei :) Ville bare tipse deg om at jeg har gitt deg en Award :) fantastisk blogg :)

    her kan du se awarden :

    http://ah09-magnolia.blogspot.com/

    SvarSlett