søndag 23. januar 2011

Heldiggrisen!!

Jeg er vel ikke av den typen som vinner mest, men så spiller jeg jo ikke noe heller, så da er jo den saken grei. Kjøper lodd av og til, men vinner jeg? Skjelden.
I det siste har jeg ikke gått så mye på turer heller som før, grunnet naturlige ting som fødsler og flytting og diverse. Men i sommer gikk jeg meg en tur sammen med familien. Opp til et punkt litt høyt oppe, ikke øverste toppen her oppe, men en liten høyde med fin utsikt.


Der var det ei trimbok som vi tilfeldigvis skreiv oss inn i, bare sånn for å bevise at vi hadde iallfall vært på ÈN tur som var litt lengre enn man kunne trekke barnevogna.

Plutselig her en dag kom denne i posten:


Jeg kunne ikke helt skjønne hvorfor?? Hvorfor fikk JEG ei flaske fra Gaivuona/ Kåfjord kommune? Da jeg tok meg tid til å lese papiret (jeg hater papirer som følger med ting, det minner meg om bruksanvisninger, så leser dem bare hvis det er ytterst nødvendig!!) som fulgte med, kunne jeg lese at jeg var blant noen heldige som hadde vunnet ei flaske fordi jeg hadde skrevet meg inn i boka på turen. For en oppmuntring!
Til sommern skal jeg skrive meg inn i mange bøker!! For hvis man vinner ei flaske ved å gå ÈN tur, så må jo premien for å gå ti turer være MYE større... :)

Gleder meg til å få en i Phone med logoen til Gaivuona suohkan!

7 kommentarer:

  1. Gratulerer! Så heldig, skal følge tipset om å begynne å skrive meg inn i bøker;)

    klem Jennifer (bittelillehuset)

    SvarSlett
  2. Fantastisk! Og gratulerer! La Lottogevinster strømme inn den kommende uka.

    SvarSlett
  3. Yeah! Heldige du :) Grattis...

    SvarSlett
  4. Super sansynlighetsregning. Vips så har dere i allefall flasker nok til hele familien. Selv er jeg hypp på en iPad, mon tro hvor høy topp jeg må bestige...?

    SvarSlett
  5. Haha. Herlig. Du må bare fortsette å bestige topper. Vet aldri hva en kan få ut av en sådan aktivitet i lengden.

    SvarSlett
  6. Artig, Gratulerer!!
    ja det er vell det jeg også må begynne med. Først å gå turer å så klattre opp dit hvor postkassene med bøekr til å skrive i er!

    ha en fin dag!

    SvarSlett
  7. Kor Arti!!! Litt flaks skal man ha.

    SvarSlett